2014-02-19

Blyneliai su įkeptu kiviu


Ar ir jūsų šeima neįsivaizduoja savaitgalinių pusryčių be šiltų, šviežių ir minkštų blynelių? Mano vyras tikrai toks yra. Jeigu jam geriausi pietūs - didžiulis mėsos kepsnys, tai tobuli pusryčiai - kalnas blynų. Deja deja, aš nesu tokia blynų gerbėja. Prisipažinsiu, kad iki susipažįstant su vyru, nemokėjau iškepti net pačių paprasčiausių miltinių blynų. Tačiau pradėjus gyvenimą kartu, jo prašymu, į savaitės valgiaraštį greitai buvo įtraukti blynai, o man teko taisytis. Ir žinot, man visai patiko. Ir dabar galėčiau kad ir visą rytą stovėti prie viryklės ir keptuvėje vartyti blynelius bei krauti juos į rietuves. Laukiu, kada paaugs mūsų mažiausias šeimos narys ir galėsiu kiekvieną rytą atsikelti anksčiau, kad prieš mokyklą jam iškepčiau blynelių.

Reikia:
  • 140 g miltų,
  • 1,5 a.š. kepimo miltelių,
  • 1,5 v.š. cukraus,
  • 1 v.š. lydyto sviesto,
  • 1 didelio kiaušinio,
  • žiupsnelio druskos,
  • 250 ml natūralaus jogurto,
  • 3 kivių.

Miltus su kepimo milteliais persijojame į didelį dubenį, įmaišome druską ir cukrų. Kitame inde išplakame kiaušinį, supilame jogurtą, sviestą. Viską lengvai įmaišome į miltų mišinį, tačiau neplakame. Kivius supjaustome riekelėmis. Gerai įkaitiname keptuvę, tada sumažiname ugnį ir dedame kivio riekeles. Ant viršaus užpilame po šaukštą tešlos. Kai tik tešla sutvirtėja, blynelius apverčiame ir kepame iš kitos pusės.
Skanaus!

Originaliame recepte nurodyta, jog blyneliams reikia naudoti pasukas, tačiau aš jas pakeičiau jogurtu. Šiaip jau, čia skonio reikalas. Nematau didelio skirtumo, ar naudoti pasukas, ar kefyrą, ar jogurtą. Blyneliai labai purūs, minkšti, kivis čia puikiai tinka. Mano kiviai buvo gana rūgštoki, bet tai, manau, tik pliusas - blyneliai buvo gaivūs, ne per saldūs. Jeigu kivių nemėgstate, galite juos pakeisti kitais vaisiais, pavyzdžiui, bananais.

Receptą radau http://wendyinkk.blogspot.com/

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą