2014-06-04

Spanguolinis vaflių slėgtainis

Iš vaikystės prisimenu Mamos gamintus vaflių slėgtainius. Ji vaflius dažniausiai pertepdavo savo virta uogiene ir statydavo į šaldytuvą mums su broliu prigrasindama, kad net neturėtume minčių prapjauti anksčiau. Mudu būdavome pasmerkti laukimui per naktį, o rytą iškart skubėdavome link virtuvės, kur Mama pusryčiams patiekdavo vaflių slėgtainį su arbata.
Tokie mano prisiminimai apie šį pyragą. Kartas nuo karto mėgstu jį pasigaminti ir aš. Todėl, kad labai skanus ir patinka tiek mažiems, tik dideliems.
Šįkart mano vaflių slėgtainiu vaišinosi draugai ir jų Mažoji Princesė, kuriai be galo patiko graži, švelniai rožinė pyrago spalva. Mažoji kirto pyrago gabalėlius vieną po kito. Man tai - didžiausias įvertinimas. Smagu įtikti vaikui, kuriam, šiaip jau, ne bet ką įsiūlysi. :)

Reikia:
  • 250 g vaflių lakštų,
  • skardinės (385 g) saldinto sutirštinto pieno.
  • 80 g spanguolių žele + 350 ml karšto vandens,
  • 15 g želatinos + šalto vandens,
  • 2 v.š. kokoso drožlių.

Želatiną užpilame vandeniu, kad apsemtų, paliekame išbrinkti. Žele užpilame karštu vandeniu, gerai išmaišome ir atvėsiname šaldytuve. Kai žele atvėsta, ją greitai sumaišome su kondensuotu pienu ir ištirpinta želatina. Įmaišome kokoso drožles. Viską sukame ir jaučiame, kad kremas ima tirštėti (kadangi į kondensuotą pieną supylėme šaltą žele). Jeigu matote, kad viskas pernelyg skysta ir bus sunku tepti ant vaflių, galima įdėti į šaldytuvą 1-2 minutėms, tačiau reikia stebėti, kad nesutirštėtų per daug. Kremu pertepame vaflių lakštus, atidžiai tepame kraštus, kad neliktų sausi ir nesumirkę. Pyragą lengvai paslegiame (aš uždėjau nesunkią knygą) ir maždaug pusvalandžiui paliekame kambario temperatūroje, tada perkeliame į šaldytuvą bent kelioms valandoms, geriausia - nakčiai.


Ačiū, kad be mano sutikimo nekopijuojate mano nuotraukų! :)

1 komentaras: